AL-KO GINGE SILVER 520 PREMIUM

HØJT-YDENDE KLIPPER MED 4-I-1 FUNKTION

Silver 520 B auto Premium miljo

Silver 520 B Auto Premium

Klip, opsamling, bioklip, sideudkast - den nye benzinklipper AL-KO Ginge Silver 520 B Auto Premium med 4-i-1 funktion kan det hele. Dette 4-dobbelte talent med 51 cm klippebredde ser særdeles elegant ud med sølv og sort i designet, samt giver brugeren en alsidig og behagelig funktionalitetsbredde, der ligger en tak over gennemsnittet. Som bonus er der en ekstra stor opsamler på 70 liter.

Denne højtydende klipper har fremdrift på de specielt brede XXL-baghjul. Disse XXL-baghjul er skånsomme mod plænen og bidrager til en nem styring med en udmærket kraftoverførsel. Hjulenes størrelse bidrager ligeledes til stor manøvredygtighed i højt græs. Ydermere er der stor fleksibilitet med skaftet, der har forskellige justereringstrin, således selve håndtagsdelen kan indstilles alt efter kropsbygning. Desuden kan styret klappes helt ned, så klipperen optager mindst mulig plads i forbindelse med opbevaring.

Den nye AL-KO Silver 520 B Auto Premium anbefales til plæner på op til 1.800 m2 og med dens innovative og asynkrone klippeskjoldsdesign er specielt velegnet til at klippe ud til kanten. Multifunktions rotorkniven giver et funktionsspænd, der med en og samme kniv klarer klipning til hhv. side- og bagudkast samt bioklip, når bioklipproppen monteres. Disse egenskaber i kombination med det aerodynamiske design og de 4 basisfunktioner, gør denne benzinklipper til en virkelig kvalitetsmaskine.

Klippehøjden kan med en hånd nemt vha. fjederunderstøttet, centralt placeret håndtag regulere klippehøjden til mellem 30 og 80 millimeter i 7 centrale indstillingstrin. Græsopsamleren er designet med aerodynamiske luftkanaler ekstrastor rummelig, nemlig med hele 70 liter og desuden udstyret med automatisk opsamlermåler. Det specielle design på opsamleren gør tømning til en nem og hurtig rutine.

Den nye AL-KO Silver 520 B Auto Premium er udstyret med en kraftfuld Briggs & Stratton XRQ 675 Easystart som giver kraft til den perfekte klipning, opsamling, bioklip og sideudkast. Disse funktioner sammen med XXL-hjulene er særligt velegnet til meget store plæner, naturgrunde og frugtplantager,

Nærmere oplysninger på http://www.ginge.dk/com eller telefon 98 82 10 00.

Billedtekst

Med XXL hjul. Ideel til store græsplæner, til højt græs og bakket terræn. Med bekvem baghjulstræk. Sideudkaster: High-Wheeleren kan udover at opsamle og bioklippe græsset også sideudkaste græsset. Dette er det biologiske alternativ specielt designet til brug på enge og i plantager.

Yderligere information hos:

AL-KO Ginge A/S • Godsbanegade 20 • 9700 Brønderslev • Tlf. 98 82 10 00 • Fax 98 82 54 54 • E-mail [email protected]

Tekst og billede kan rekvireres på vores hjemmeside: www.ginge.com

Hus og Have