Udnyt den økonomiske vækst i de nye EU-Lande.

Pressemeddelelse februar 10, 2005 Økonomi

Invester i et nyt sommerhus i Polen til d.kr. 49.800,00

Forside salgsfolder med logo
Nu er det muligt at købe et sommerhus for kun 49.800. Qp-Invest har i gennem de sidste 2 år arbejdet hårdt på at få skabt en række gode investeringsprojekter i Polen. Det er nu lykkedes og Qp-Invest er nu parat til at servicere vore kunder med særdeles attraktive projekter i Polen.

Qp-Invest tror på en stor prisudvikling i de nye EU-lande. Polen som et nyfødt barn, der står overfor at gå ind i en vækstperiode, som den vi selv oplevede i tresserne. Med den øgede velstand vil også sommerhuse blive en attraktion i Polen og priserne vil stige. Derfor bør man være med fra starten.

For at komme godt i gang, udbyder Qp-Invest nu 3 forskellige projekter i nærkystområderne i det nordlige Polen, til meget fordelagtig priser.

Projekterne skal være luksusområder for turister, som tilgodeser alle behov. Qp-Invest har indtil nu investeret i 5 større arealer nær skov og strand, der alle skal omformes til luksus ferieområder.

Områderne skal indeholde alt hvad en moderne sommerhusejer kræver, så som: swimmingpool, sauna, boblebad, tennis, jagt- og lystfiskeri samt andre fritidsaktiviteter. Projekterne er udformet på en måde, så køberne kan føle sig trygge og sikre. Qp-Invest vil sikrer, at alle tilladelser bliver handlet på plads og at der bliver passet på vore kunders investering. Vi bistår med at indrette folks fritidsboliger,  som de ønsker. Alt for at skabe en god tilfredshed fra start.

Projekterne bliver udbudt efter først til mølle-princippet. Den der først tegner sig for et sommerhus, vælger først ønskegrunden. Herefter skal der vælges et sommerhus, som bliver udbudt til enhver smag.

Yderligere oplysninger fås på www.qp-invest.dk

Eller ring til direktør Michael Rylander Christensen på ..

Telefon +45 5693 0800

Mobil +45 2029 0804.