Martin Jensen ansat som direktør for WO råsted a/s

Pressemeddelelse oktober 30, 2009 Byggeri

Stærk opbakning fra medarbejderne til fusionen mellem de to hæderkronede håndværksfirmaer WO Entreprise A/S og Råsted Byggefirma A/S

- Medarbejderne har taget rigtig godt imod nyheden om, at virksomhederne lægges sammen under en ny fælles paraply. De bakker beslutningen op og udviser en stor grad af motivation og engagement, når det gælder om at få sammensmeltningen til at blive en succes.

Det er Martin Jensen, nyudnævnt direktør i WO råsted a/s med 45 medarbejdere i Randers, der lodder stemningen og sætter kursen for det nye håndværksfirma, som viderefører samtlige aktiviteter fra Råsted Byggefirma A/S og WO Entreprise A/S under samme paraply som selvstændigt selskab i Engsø Gruppen A/S.

- Med fusionen har vi fået en ny stor håndværksvirksomhed uden det sædvanlige administrative åg og med et stærkt fagligt og økonomisk bagland, der sætter os i stand til at løfte de største opgaver, samtidig med at vi udvikler virksomheden og dens kompetencer.

- Det skal vi selvfølgelig udnytte til at styrke vores position som førende midtjysk håndværksvirksomhed, der på tværs af opgaver og fag er kendt og anerkendt for altid at  levere kvalitetshåndværk til tiden, fortsætter Martin Jensen, der på sigt forudser en ikke ubetydelig vækst i WO råsted, idet han samtidig pointerer, at målet i første fase er at fastholde og udbygge alle eksisterende kundeforhold, ligesom han sluttelig understreger, at firmaets grundlæggende værdier er – og vedbliver at være - de samme som medarbejderne kendte inden fusionen.

- Det handler stadig om gensidig tillid og troværdighed, stolthed over det gode håndværk og den tilfredse kunde skal stå i centrum som målet med vores service og gøremål.

Billedtekst:

- Dårlig planlægning resulterer i dårlige løsninger, flere fejl og mangler, forringet økonomi og tidsmæssige forsinkelser, men derudover er resultatet typisk et både psykisk og fysisk forringet arbejdsmiljø, reduceret sikkerhed og frem for alt skuffede forventninger hos kunden, konstaterer Martin Jensen, der er udnævnt til posten som direktør for nyetablerede WO råsted a/s med 45 medarbejdere i Randers.

Yderligere oplysninger : Direktør Martin Jensen  hos WO råsted a/s på telefon 2171 0133

Martin Jensen

direktør