Jönsson a/s styrker direktionen

Pressemeddelelse september 23, 2009 Byggeri

Entreprenørselskabet udnævner Robert Mayer (Espergærde) og Robert Jensen (Strøby Egede) til divisionsdirektører med ansvar for henholdsvis projektstyring og håndværk

Robert Mayer, der er uddannet tømrer og bygningskonstruktør og kom til Jönsson a/s som projektleder i 2006, har det sidste år som divisionschef blandt andet stået i spidsen for udvikling af boligområder i Værløse, Gladsaxe og Søborg og er netop nu blandt andet aktuel med byggeriet af nyt hospice ved Banholm samt udvikling af nyt boligprojekt for PKA på Søborg Hovedgade.

Som divisionsdirektør indtræder Robert Mayer i direktionen med samlet ansvar for Jönssons opgaver med projektstyring og totalentrepriser – opgaver, der sidste år beløb sig til ca. 225 millioner kroner.

Samtidig er teknikumingeniør Robert Jensen, der det sidste år som divisionschef i entreprenørfirmaets håndværkdivision blandt andet har haft ansvar for restaureringen af Det Harboeske Enkefruekloster og ny tagkonstruktion over Roskilde Domkirke udnævnt til divisionsdirektør med samlet ansvar for Jönssons håndværks- og serviceaktiviteter med godt 100 medarbejdere og en omsætning på ca. 200 millioner kroner.

Som led i udnævnelsen optages også Robert Jensen – netop nu højaktuel med total renovering og nyindretning af Munkegårdskolen i Gentofte og Møntergården overfor Kongens Have i København - i direktionen for Jönsson a/s.

Vedhæftet fotos af divisionsdirektør Robert Mayer og divisionsdirektør Robert Jensen

Robert Mayer

Administrerende direktør