Italiensk klasse på din terrasse

Pressemeddelelse marts 8, 2012 Hus og Have

Unik møbelsucces designet i trykstøbt aluminium

743 rion 2

Nu lancerer Fast to nye designs i deres eksklusive møbelserie i aluminium, som er helt vedligeholdelsesfrie. Den italienske virksomhed fik sit gennembrud med Forest, der er inspireret af naturens egne former og strukturer. Den markante designstil videreføres nu med den stabelbare stol Rion og New Easy bordene i flere udgaver.

Andrea Radice og Folco Orlandini har designet Rion, hvor den elegante formgivning og høje siddekomfort er skabt ved at trykstøbe sæde, armlæn og ryg i ét stykke aluminium. Stolens linier leder tankerne hen på en flod, og der er hele 12 farver at vælge imellem.

New Easy bordene, der matcher alle Fasts stoleserier, fås i længder op til 300 cm. Marco Levrangi har samtidig designet ekstra høje udgaver af de stilrene borde, så de også passer til alle barstole i kollektionen.
Fast møbler findes i udvalgte designbutikker over hele landet.

Nærmere oplysninger fås hos
Fast Design
Tlf. +45 26 20 04 42 eller mail på [email protected]
Se også www.fastdesign.dk.

Rion stolene kan stables op til 6 stk. ad gangen, vejledende pris 1.495 kr.

Elisa cafebord fås i mange forskellige størrelser til vejledende priser fra 2.160 kr. Alle Fast møbler fås i hele 12 Farver.

New Easy bordene fås i mange størrelser op til 300 cm i længden, vejledende priser fra 5.896 kr.

Hus og Have